Klacht melden

Uiteraard doen wij ons uiterste best om je goed en snel van dienst te zijn. Mocht je echter toch een klacht hebben, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Iedere ontvangen klacht wordt binnen 7 werkdagen inhoudelijk beantwoord door een van onze medewerkers.

Een klachtenbrief kun je sturen naar:

VelgenShop.nl B.V.
Afdeling klantenbeheer
Simon Stevinstraat 1
3291 CA Strijen
Nederland

Raadpleeg voor meer informatie artikel 14 van de algemene voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie op deze pagina. Iedere klacht wordt binnen 7 werkdagen behandeld.

Mocht u niet tevreden zijn met de oplossing van uw klacht is het uw recht om een klacht/geschil in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover kunt u vinden op de site van SGC.

In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europees ODR Platform.